07 November, 2007

يحرق ام دة بوست


تررررررررررررررررررررررن
يحرق ام دة منبة ،انا هاطفية ومش رايح ام الشغل النهاردة
تررررررررررررررررررررررررن
يووووووووووووة دة جرس الباب ،يحرق ام دة صوت
قام بعد مجهود كبير متجها الى الباب
لقى وحدة حلوة على الباب وعلى الرغم من حلوتها الا انة قال لها ماذا تريدين على الصبح
فردت انا مذيعة فى برنامج "صباحك عسل" ممكن نعمل معاك لقاء
اخلصى طيب
ممكن نعرف بتعمل ايه لما تقوم من النوم؟انا بقوم من ام النوم
اروح ام الحمام
افتح ام الحنفية
اغسل ام وشى
اروح ام الاودة
اقلع ام الترنج
البس ام البنطلون
انزل من ام الشقة
اركب ام الاتوبيس
انزل من ام الاتوبيس
اروح ام الشغل
وبعد ما اخلص ام الشغل
ارجع ام البيت
وخلاص
فقالت المذيعة شكرا يا فندم
ويلعن ام البرنامج اللى خلانا نشوف
ام وشك

8 comments:

MKSARAT - SAYED SAAD said...

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

بجد اول ام بوست اضحك بسببة كدة

اسامة يس said...

ههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههه
جميل اوي اوي اوي
هههههههههههههههه
اصله معاه حق مهوه اللي حياته بالشكل دا لازم يحرق ام كل شيء ...
بس ردها عجبني
ههههههههههههه

خالص تحياتي

Anonymous said...

ابو على ...
اية دة .. ام البوستر و ام الضحك و ام الصباح و ام المنبة و ام المذيعة على النعمة حاجة تحرق ام الدم ... waleed

_ زين_ said...

يلعن أم دي ساعة أقرأ فيها أم البوست بتاعك
أنا مش هاأخلص من قرف أم الصبح ده
كل يوم أم خس وأم جزر..
صباح أم الأرانب
هايل
تووووووووووووت

MKSARAT - SAYED SAAD said...

كنت مخنوق من الحمار اللي عندي انت وملقتشي غير البوسط بتاعك
كان هو الوحيد اللي يقدر يخرجنى من خنقتي اقصد ام خنقتي
تحياتي يا جميل

Unknown said...

يحرق ام دة تعليقات يا جدعان انتوا معلقانها

لكم ام تحياتى

أم موني said...

إيه يا سيكا أم المسخرة اللي انت كاتبها دي بجد جامدة موت وعلى فكرة احنا اتطورنا طحن
يا صباح أم الفل :).

Unknown said...

نورنتينى يا ام مونى
وعقبال يا رب
بلوجك