18 September, 2007

حــــــمــــــــار ولا خــــــــروف





انا :صباح الخير.............................. يا حمار

هو : اهلا

بينى وبين نفسى: واللهى حمار يا جدعان والاكادة انة بيلعب لى القرنيين بتوعة وبيشخ طول ما هو ماشى مش فارقة معاة هو ماشى فين ما هو حمار بقى

بس اية دة صوتة طلع اهوة ماءءءءءءءءءءءءءءء

اية!!!!!!!!!!!!!!!!!ماءءءءء

ماءءء دة خروف

هو اتحول ولا اية، بقى خروف ولا يمكن من كتر الخرفان اللى حوالية بقى صوتة زيهم ماهو من كتر ماهوة بيسمعهم وهما تحت باطو بقى بيتكلم زيهم

ربنا يكتر من حميرنا ويخلى خرفانهم


4 comments:

نورسين said...

ههههههههههههه يخرب بيت دماغك ......... ايه النهيق اللي على الصبح ده ،،بس تصدق معاك حق حمار وسط شوية خرفان
اتأخرت قوي في البوست الجديد مش تعمل كدة تاني عايزينك دايما معانا ببوستاتك الجامدة ومن ريحة رجلي للحمير والخرفان
يلا يا ابو على البقية تأتي
كل رمضان وانت طيب

_ زين_ said...

عايز إيه يعني في ليلتك دي؟
حمار ولا خروف.. هي فارقة!!
على العموم زي ماقلت ربنا يخللي حميرهم ويخللي خرافنا.. ولا أنا اللي باقول كده، ولا مين اللي قال بالضبط.. طلعوووووووووني من الزريبه دي
كل سنه وانت طيب يابو علي

MKSARAT - SAYED SAAD said...

قدرتك انك تقول معاني كبيرة ومهمة باسلوب ساخر وظريف من غير ما تجرح او تسيئ لحد من وجهة نظري رائعة وجميلة جدا وممكن تكون شكل ليك تتميز بيها في البوست بتاعك بس انا هبتدي اخاف عليك علشان بدأت تلعب في الحمير قصدي السياسة
سلام يا جميل

Anonymous said...

قلت اد اية الكلام جميل بس انا ما قدرتش افهم انت تقصد اية بس انا حاسة ان الزريبة دي وراها سرررر كبير